januari 22, 2006

Ik weet het allemaal niet meer

"Alles heb ik al geprobeerd", bevestigt Vincent ("Zeg maar "vingt cents" of "Tweeduzend") onze titel. "Het wil maar niet lukken, het onmogelijke deed ik al. Zeer frusterend." Vincent is 39 jaar jong, zo wil hij zelf benadrukken. Maar de vrouw van zijn leven vinden, dat blijkt een oeverloze zoektocht.

"De Nijl heeft tenminste nog twee oevers, en een delta", tracht Vincent nog te grappen.

Wenend gaat hij verder: "Een delta, ja ook dat heb ik geprobeerd, deltavliegen. Mariska, zo noemde ze, was een fanaat van de luchtvaart. Dus, dacht ik, laat ik haar eens imponeren met een Delta-vlucht. Toen was ze er plotsklaps niet. En ik hing daar in de lucht!."

Al jarenlang is Vincent op zoek. Een huwelijk is, volgens hem, de kroon op het leven. "Nen bloemekee", dixit Vincent.

Vincent in een goede bui

Uit het archief: Vincent, alias Tweeduzend, uitzonderlijk in een vrolijke bui.



"Maar het lijkt wel alsof ik ze niet mag vinden. Soms denk ik, was ik maar homo, dan moest ik niet zo zoeken. Maar tja, iedere vogel zingt zoals hij gebekt is, nietwaar."

Vincent is onvoorwaardelijk voor de vrouwen. "Nen vrouwenzot", zoals hij zelf claimt.

"Niks zo schoon als een schoon vrouw", spuwt Vincent uit, " en niks zo erotisch, behalve ne naakte pinguïn!".

Wat is dan zijn probleem? "Als ik dat zou weten, dan wist ik het!", schatert Vincent.

Geen klip is hem nochtans te veel, geen rivier te breed.

Vincent of open een ATV
Uit het fotoalbum: Vincent, beste dames, is best avontuurlijk!



"Ik ben te hevig", probeert Vincent een verklaring te zoeken, "Ik wil er onmiddellijk opspringen. Ja, zo ben ik. Al dat gezever van eerst een goed gesprek. Vijf fazes...nougabollen! Niet voor de Tweeduzend! Ik weet al van in het begin waar ik wil eindigen."

Op de vraag of deze aanpak misschien te direct is, lacht Vincent ons volledig weg.

"Ne mens denkt aan niks anders. Zie maar op den tellevies. Alles is gewoon hop, hop, hop! Klappen, mijn botten!"

Mogelijkerwijze, dachten wij luidop, is een gesprek wel de basis van een duurzame relatie. "Klappen?? Kloppen ja, als ze niet willen doen ne mens wilt!", schuimt Vincent. "Het is toch niet omdat ne mens koppijn heeft, dat alles moet stilliggen??"

Vincent heeft zich jaren geleden bij meerdere huwelijksbureaus ingeschreven, doch zonder resultaat.

"Overal hetzelfde antwoord: we vinden niemand die bij u past. Wat is dat toch voor gezever? Ik vraag niet veel: sex en geen gezaag, meer niet! Maar dat kunnen ze schijnbaar niet vinden. Tegenwoordig willen de vrouwen allemaal ne man die kan breien."

Voldrongen van deze wijsheid wensen we Vincent nog veel geluk in zijn zoektocht. Toepasselijk geeft hij nog deze woorden mee: "Datings, consults, annonceskes in de gazet, alles deed ik al. Ik weet het allemaal niet meer!" (rw)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Vincent,

Hebt ge al ne keer geprobeerd op ne bingonacht? Die bomma's zijn naar verluidt minder kieskeurig!

15:10  

Een reactie posten

<< Home